POLITICA DE RETUR

Garantii

Toate produsele au 2 ani garan┼úie oferit─â de produc─âtor de la data livr─ârii ├«n afara cazurilor produselor perisabile sau produselor de s─ân─âtate sau igien─â. Defectele cauzate de neglijen┼ú─â, lovituri, utilizare nepotrivit─â sau alterare, voltaj sau instalare gre┼čite, sau uzur─â nu sunt incluse ├Än cazul produselor IT, garan┼úia nu acoper─â ├«ndep─ârtarea viru┼čilor, restaurarea programelor sau reinstal─âri ale discurilor. ├Än cazul incidentelor ├«n care o solicitare de garan┼úie este justificat─â, produsul va fi reparat, ├«nlocuit, returnat sau va avea un pre┼ú redus, ├«n conformitate cu prevederile legale.

Garanţia va fi vidă:

  • ├Än cazul ├«n care orice detaliu al garan┼úiei sau a dovezii de cump─ârare este modificat─â, schimbat─â sau ├«nlocuit─â; ┼či/sau
  • Num─ârul de identificare al produsului ├«n garan┼úie este alterat sau produsul este reparat f─âr─â autorizare prealabil─â din partea Serviciului Tehnic.

Pentru a utiliza garan╚Ťia, trebuie s─â comunica╚Ťi acest lucru prin intermediul Zonei de Contact, indic├ónd:

  • Num─âr de comand─â
  • Descrierea produsului
  • Descrierea problemei produsului
  • Fotografii ata┼čate ├«n cazul defectelor vizibile

Fiecare caz va fi analizat ├«n mod individual, iar dumneavoastr─â ve┼úi primi adresa serviciului tehnic al fiec─ârui produc─âtor in care trebuie s─â se trimit─â produsul ┼či accesoriile relevante (cu cheltuieli pl─âtite anticipat). Este obligatoriu a se include o copie a facturii de v├ónzare ├«n pachet, formularul de la Sprijin Tehnic furnizat de noi ┼či descrierea problemei detectate.

V─â rug─âm s─â re┼úine┼úi c─â lucr─âm ├«n principal cu produse de origine Asiatic─â iar fabrica este de obicei localizat─â ├«n Asia astfel c─â nu este posibil─â oferirea de sprijin tehnic ├«n mod direct. ├Än aceste cazuri, trebuie s─â urma┼úi pa┼čii indicati.


În cazul în care sprijinul tehnic oficial este disponibil, perioada de reparare va fi aceea stabilită de către sprijinul tehnic oficial.


Returnarea produselor aflate în condiţie perfectă:

Odat─â ce comanda ajunge la tine, ai la dispozi╚Ťie 30 de zile ├«n care te po╚Ťi decide dac─â produsul este pe placul t─âu. ├Än cazul ├«n care, ├«n comanda ta exist─â articole pe care dore╚Öti s─â le returnezi, te rug─âm s─â faci o cerere de retur.

Important! Produsele returnate nu trebuie să prezinte indicii că au fost folosite și este necesar să aibă toate etichetele originale atașate.

Cum se înlocuieste un produs?

Poti returna sau schimba produsele comandate in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului, astfel:

Pasul 1:

Completaţi Cererea de Retur.

Ar trebui să fie completata în mod corespunzător și trimis la contact@smile-shop.ro.


Pasul 2:

Veţi primi un email cu o aprobare a returnării.


Pasul 3:

Trebuie s─â preg─âti┼úi pachetul ├«n mod corect. Pentru a realiza aceasta, a┼čeza┼úi toate produsele ├«n interiorul unei cutii mari de carbon(sau mai multe). V─â rug─âm s─â re┼úine┼úi faptul c─â cutiile originale ale produselor trebuie s─â soseasc─â ├«n condi┼úii perfecte, f─âr─â etichete sau defecte. Ca ┼či rezultat, trebuie s─â utiliza┼úi cutii din carbon consolidate ┼či s─â le sigila┼úi bine.

Include┼úi Cererea de retur ┼či adresa de retur po┼čtal pe o etichet─â ├«n exterior (vom respinge orice pachet care sose┼čte f─âr─â o identificare corespunz─âtoare).

Garanţia acoperă doar defectele de producţie, în nici un caz nu acoperă uzura sau folosirea necorespunzătoare. Vom returna banii doar pentru produsele cu defecte de producţie, astfel că trebuie să acordaţi atenţie sporită acelora cu semne de uzură sau lovituri. în cazul pachetelor cu defecţiuni ale pachetului sau a etichetelor de transport, nu vom rambursa 100% din valoarea produsului. Prin urmare, este important ca dumneavoastră să vă informaţi clienţii să consolideze pachetul produselor returnate cu o cutie suplimentară din carton, păstrând pachetul original intact.


Pasul 4:

Dup─â ce produsele au fost recep┼úionate, serviciul tehnic va verifica fiecare din acestea, iar apoi vor fi rambursate. Toate ramburs─ârile vor fi realizate ├«n aceea┼či form─â de plat─â ├«n care au fost realizate comenzile. Pl─â┼úile vor fi aplicate ├«n termen de aproximativ 15 zile de la recep┼úia produselor ├«n depozitul nostru. Acest proces are nevoie de timp deoarece fiecare unitate trebuie s─â fie verificat─â de c─âtre echipa serviciului nostru tehnic iar apoi este ├«naintat Departamentului de Administra┼úie, care efectueaz─â pl─â┼úile conform principiului ‘primul venit, primul servit’. Prin urmare, v─â rug─âm cu amabilitate s─â ave┼úi r─âbdare.


În ce cazuri nu va returna 100% din valoarea produsului?

  • ├Än cazul ├«n care produsul prezint─â semne clare de utilizare incorect─â, defec┼úiuni nejustificate sau este livrat ├«n condi┼úii proaste.
  • ├Än cazul ├«n care produsul este returnat f─âr─â ambalaj, cu un ambalaj deteriorat, sau cu etichete de transport care fac ambalarea inutilizabil─â – va fi rambursat 50% din valoarea produsului;
  • ├Än cazul ├«n care produsul este returnat cu componente sau accesorii lips─â, sau ├«n cazul ├«n care descrierea incidentului nu este real─â – produsul nu va fi restituit.

Foarte Important: Nici o rambursare nu va fi efectuată pentru produse returnate pe care le-ati utilizat sau al căror descriere a incidentului nu este reală. Acestea vor fi depozitate în depozitul nostru iar dumneavoastră veţi primi o notificare. Veţi avea la dispoziţie 7 zile pentru a primi notificarea de a confirma faptul că doriţi ca produsele să fie returnate în depozitul dumneavoastră, după achitarea costurilor de expediere. În cazul în care nu primim nici o confirmare sau plată în termen de 7 zile, produsele vor fi distruse într-un centru de reciclare si nu se va accepta nici o revendicare pentru produse în orice circumstanţe.


Când sunt returnaţi banii?

Dac─â produsele nu sunt ceea ce v-a┼úi a┼čteptat le pute┼úi returna ├«n 30 de zile de la data primirii coletului. Produsele returnate nu trebuie s─â fie deteriorate sau uzate ┼či trebuie s─â con╚Ťin─â toate etichetele, at├ót interioare c├ót si exterioare.



CEREREA DE RETUR

1. PRODUSE SAU REFERIN╚Ü─é: Introduce╚Ťi numele articolului pe care dori╚Ťi s─â ├«l returna╚Ťi.

2. COMANDA NR:. Cererea este intuitiv─â ╚Öi v─â va ar─âta ├«n mod automat orice comenzi din istoricul comenzilor dvs care ar putea avea leg─âtur─â articolul respectiv. Dac─â ave╚Ťi mai multe comenzi care con╚Ťin acela╚Öi produs, selecta╚Ťi-o pe cea care corespunde acestei probleme.

3. PROBLEM─é: Descrieti tipul de problem─â care corespunde cel mai bine motivului pentru returul dvs.

4. DESCRIEREA PROBLEMEI: V─â rug─âm s─â explica╚Ťi cu c├ót mai multe detalii posibil, problema legat─â de produsul pe care dori╚Ťi s─â se ├«l returna╚Ťi.. Descrieri precum “nu func╚Ťioneaz─â” sau “nu se face ceea ce trebuie s─â fac─â” nu definesc ├«n mod clar problema ╚Öi vor fi refuzate. Este necesar s─â oferi╚Ťi o descriere clar─â, detaliat─â ╚Öi precis─â a defec╚Ťiunii produsului, pentru a putea continua procesul de retur.

5. Trebuie s─â indica╚Ťi adresa exact─â de unde marfa va trebui s─â fie ridicat─â. Adresa dvs. de facturare va ap─ârea ├«n mod implicit, dar pute╚Ťi schimba acest lucru, dac─â dori╚Ťi. V─â rug─âm s─â indica╚Ťi, de asemenea, num─ârul de colete pe care transportatorul va trebui s─â le ridice.

6. Imprima╚Ťi etichetele ╚Öi lipi╚Ťi-le pe partea exterioar─â a pachetelor.